Dark way

by - června 23, 2017

Ahoj všichni, přeji Vám krásný slunečný pátek🌞
Dneska mám pro Vás něco speciálního. Připravila jsem si takové trošku jiné líčení. Liší se v tom, že mě malovala kamarádka a zvolila na mě hodně tmavé líčení u kterého si sama nejsem jistá, zda mi sluší nebo ne. Někomu se bude líbit, jinému ne a já budu ráda, když mi všechny vaše názory napíšete dolu do komentáře 😇
 Celé toto líčení si zasluhuje paletka od Sleeku Oh so special, pomocí které jsou namalované oči, černá oční linka i obočí. Na řasy jsme pak použily řasenku od Max Factoru a následně nalepily umělé řasy. Na pleti mám korektor od Catrice, pudr od Dermacolu, bronzer od W7 (konturovaly jsme hrany obličeje i čelo) a rozjasňovač od Catrice, který jsme použily na lícní kosti, nos a bradu.
  Před celým líčením jsem pleť pořádně vyčistila a následně hydratovala Kozím mlékem, rty jsou též hydratovány olejem z konopí.


  Tak co, jak se vám toto líčení líbí?
  Nosily byste ho?













You May Also Like

6 komentářů

  1. Tak na denní nošení to asi úplně není, ale někam na párty, do divadla nebo tak myslím, že je to super a hlavně ti to fakt strašně moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně bych si toto líčení jako denní nevzala, musím říct, že se mi pak nechtělo odličovat a šla jsem s tím do nákupáku a přišla jsem si zvláštně, jak na to nejsem zvyklá :D Každopádně dělá to ze mě úplně jiného člověka, takže myslím, že jak říkáš na nějakou příležitost ideálka :)

      Vymazat
  2. Nikolko, ty jsi tak nádherná!! Hrozně ti to sluší, ale více mi teda líbí, když jsi nenamalovaná, jsi přirozeně krásná. Tohle líčení je pěkné, ale hrozně nepřirozené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, moc jsi mě potěšila, nemyslím si, že bych byla přirozeně krásná teda :D líčení je nepřirozené to ano, ale je to zas něco jinýho :)

      Vymazat
  3. Páni, strašně ti to sluší. Je to teda spíš noční líčení ale miluju ty tmavý barvy a jak to vypadá,paráda! :) Já se moc nemaluju (spíš vůbec) ale tohle by byl můj vkus, kdybych se malovala :D
    http://lets-talk-about.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Výrazné, ale hezké. Já bych na takové líčení asi odvahu neměla, ale na nějakou párty nebo jinou příležitost, proč ne :)

    OdpovědětVymazat