Kamarád ze snů

by - července 01, 2017

Příjemný první červencový den😇
Minulý rok jsem ve svém životě udělala definitiní rozhodnutí - přátelé. Co jsou zač? Dlouhou dobu jsem přemýšlela kdo to je opravdový přítel. Ten se kterým se vídám častěji, ten kdo mě má trochu rád, ten kdo se mnou chodí na zmrzlinu nebo ten, co se se mnou dokáže smát? Takový přítel nemusí být ten pravý.
  Poznala jsem spoustu falešných lidí. Ti co mě využívali. Byla jsem nejlepší kamarádka, jen když něco chtěli, ale jakmile jsem se dostala do průseru já, tak najednou nebyli se mnou, nezastali se mě a nechali mě samotnou mořit se v problémech. Jakmile se vše dalo do pořádku, přilezli. 
  Dost! Už mě nebavilo pořád se nechat tahat za nos a tak jsem se jednoduše rozhodla UJASNIT SI, kdo při mě stojí opravdu vážně a kdo si se mnou hraje jen tak na oko.
  Poznala jsem to jednodušše. Z 10 lidí o kterých jsem si myslela, jak skuteční přátelé jsou se ukázalo, že jen 4 se mnou zůstaly, ať se dělo, co se dělo. Vždycky a ve všem stáli při mně. A přesně to je jedna z vlastností, kterou by měl skutečný přítel mít.

Přítel je člověk, který vám ve všem rozumí, přesto má odlišné  názory, ale zároveň dokáže respektovat ty vaše. Jak už jsem zmiňovala, postaví se za vás v té nejhorší situaci. Podporuje vás ve věcech, které máte rádi. Trávíte spolu nezapomenutelné chvíle života a přítel je někdo, komu se můžete svěřit. Komu se nebojíte říct své tajemství, aniž byste byli zaplaveni spoustou obav, jestli dokáže udržet jazyk za zuby.
  Je to někdo, kdo vám pomůže, někdo, na koho se můžete spolehnout, někdo, kdo vám utví v paměti, někdo na koho budete vzpomínat s láskou, někdo, kdo s vámi zestárne. Přátelé nejsou na týden. Ti opravdoví jsou už navěky.
  Před přáteli se nemusíte stydět. Všichni jsme stejní a přesto každý je jiný. Zní to jako protiřečí. Ale každý človek má stejný základ. Lišíme se jen v tom jak vypadáme a jak jsme se rozhodli chovat. To jestli budeme usměvaví a nebo chodící bručouni, nebo to jestli budeme mít dobré srdce, jsme nápomocní nebo agresivní....no...raději na to zapomeneme. Zkrátka každý přítel vás bere takového jaký jste a mít někoho tak blízkého je podle mě nejdůležitější.
A tím jsem si vzpomněla na nejkrásnější dárek na Vánoce co jsem dostala, děkuji 💗


You May Also Like

5 komentářů

  1. u mna je to s kamaratmi velmi zvlastne. mam ludi vo svojom zivote, na ktorych sa tesim, ked sa vidime, ale vidime sa iba parkrat cez leto, preto akosi nemam pocit, ze sme taki naozajstni kamarati. mozno je to iba moj problem, ale proste pre to, aby som nezabudla, aky je ten clovek super, ho potrebujem vidiet castejsie ako patkrat za rok. som clovek, ktory je lahko na niecom alebo niekom zavisly a ked uz mam niekoho rada, som ochotna dat mu zo seba fakt vela a akosi ma drvi vedomie, ze ten clovek sa zabava niekde bezo mna a casto sa stava, ze si na mna nedokaze ani spravit cas. novych kamaratov si robim iba velmi velmi tazko, takze vacsina mojich terajsich kamaratstiev spociva v obcasnom navstevovani sa a hlavne pisani si cez fb. a to velmi casto pre mna vobec nie je postacujuce.

    OdpovědětVymazat
  2. Hrozne krasne jsi to napsala, naprosto se vsim musim souhlasit, v dnesni dobe opravdu uz nevim, komu muzu verit ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom máš naprostou pravdu, bohužel v dnešní době na 100% veřím pouze rodině a opravdu hrstce svých přátel :)

      Vymazat
  3. Není tak docela těžké poznat, kdo při nás stojí, a kdo nás jen tahá za nos. Taky jsem to protřídila :D, hlavně teď, když jsem skončila střední. Moc opravdových kamarádů nemám, protože si zakládám na těch nejbližších, ale už jsem se párkrát spálila. Je taky docela jiné, když s někým trávíš čas, protože nemáš jít s nikým ven, nebo prostě proto, že zná skoro celou tvou duši a takových je opravdu hodně hodně málo :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je skvělý! :D konečně někdo, kdo taky třídil, si vždycky přijdu jak nějaká továrna nalidi když to napíšu, tak to jsi mě uklidnila :D musím říct, že ten kdo mě zná do drobečku je má mamka, sestřenice a 2 kamarádky, kterým opravdu důvěřuji a znám je už nějakou dobu :)

      Vymazat