V co věřím?

by - července 17, 2017

 Pěkný prázdninový den🌷
Procházím se lesem a hlavou mi víří všechny myšlenky. Snažím se odreagovat od náročného dne a zároveň přemýšlím nad hromadou dalších věcí, které musím během týdne udělat.
  Slyším datla, jak klepe někde v korunách stromů, nadechnu se a cítím čistý vzduch, otevřu oči a vidím zelený les. Křupání větviček a vodu stékající ze studánky. To není sen. To byla moje dnešní procházka v lese.
  Poskakovala jsem si mezi lesními cestičkami a vzpomněla si na to, jak jsem byla malá a hlavu měla plnou dětských nápadů, nadějí a věcí o kterých jsem si myslela, že jsou a oni vlastně neexistují. A nebo ano?
  Pemýšlela jsem. Už zase.  Poslední dobou se myšlením a představami nechávám často unášet. Někdo věří v boha, nebe a peklo... já věřím v něco trošku jiného.
Věřím že...
...sny jsou z části skutečností, ať už z minulosti či budoucnosti.
... naděje je malé světýlko ke splnění našeho cíle.
...láska je nejsilnější pouto.
...smích dokáže léčit.
...v galaxii existuje další obydlená planeta, jen se bojím, co nebo kdo tam žije.
...posmrtný život existuje.
...osud má někdo předurčen.
...každý má právo na šťastný život.
...i nemožné lze splnit, musíme opravdu chtít a jít si za tím.
...ráno je moudřejšího večera.
...nic není náhoda.
...existují lesní skřítkové (doufám v to).

Také věřím v samu sebe, je důležité, abychom byli sebejistí.
A v co věříte vy?

You May Also Like

8 komentářů

  1. To je krásný! :) Taky bych si přála v tohle všechno věřit, ale ne vždy se mi to tak úplně daří..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Též věřím v posmrtný život a v obydlenou jinou planetu :D :) Krásně napsáno.

    OdpovědětVymazat
  3. Určitě článek k zamyšlení
    Hned jako první, když jsem si přečetla nadpis článku, mě napadlo, že věřím v sama sebe a dojdu na konec a ty taky. Je hodně důležité věřit si, protože pak dokážeme opravdové zázraky.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi zajímavý článek. Přemýšlím, na co vlastně věřím já. A jak říkal Petr Pan: Já věřím na víly! :D ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Krásny článok! Niekedy je viera veľmi ťažká, môže sa stať, že človek má také zlé obdobie, že všetko mu pripadá nereálne, ale vždy sa snažím veriť v mnohé veci :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Také věřím v to, že člověk může změnit v podstatě cokoli, když do toho dá maximum. A také věřím v to, že ve vesmíru nejsme sami.
    Zajímavý článek!

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, děkuji všem moc :) jsem ráda, že jsem zjistila, že každá z nás v něco věříme a ještě tak krásné věci :)

    OdpovědětVymazat