Vzpomínky na červenec

by - srpna 02, 2017

Příjemný horký den všem🌞
Protože polovina prázdnin je za námi, přináším vám várku pár mých zážitků z měsíce července. Určite víte, že jsem zavedla tuto rubriku a kdo jste tu noví, tak připomenu. Koncem měsíce nebo začátkem nového vydávám článek, kde shrnu daný měsíc a proložím článek fotkami. Jsou to takové vzpomínky za prožitý měsíc.
  Určitě někdo zaznamenal, že červen chybí. To z důvodu, že se mi na konci května rozsypal telefon, takže jsem neměla čím fotit. Proto jsem do svého života zapojila více foťák, nicméně netroufám si ho brát denně všude s sebou.
  Měsíc červenec utekl hrozně rychle. Přestože to byl spíše pracovní měsíc, jelikož jsem každý den poctivě chodila na brigádu, tak víkendy jsem si užila, jak nejvíce to šlo.
Předposlední víkend jsem strávila s mojí nejúžasnější kamarádkou LUCY . Dojela jsem k ní v pátek večer a hned jsme daly procházku po městě a večer koukání na hvězdy. Následující den jsme pak strávily na koupališti a vzpomínám na vynikající oběd, což byl smažený sýr. Večer to vypadalo na bouřku, ale nakonec se vyjasnilo, takže další pozorování hvěz tentokrát i s kocourem a netopýry. V neděli dopoledně jsme byly fotit, střílet z luku a zbytek odpoledne se čvachtaly v bazénu.
  Některé dny jsem doma trávila s malou setřičkou Jolankou.
  Vlevo dole pak s přítelem na celodenním výletě na kolech, vyšlápli jsme si to na rozhlednu, stavili se do restaurace na výborný oběd a namáhavý den zakončili bazénem u nás doma.
  Na poslední fotce jsem byla se Sabinkou ve městě na pizze, zmrzlince a procházkovat po městě.
Fotky ze střílení a myslím, že nestřílím naposledy, moc mě to bavilo!!🌷
To bych nebyla já, abych vám neukázala jídlo z tohoto měsíce. Užívala jsem si hodně melounu, zdravé dorty na oslavách, ale také avokádové snídaně, které zbožňuju a kaše ta nesmí chybět!😇
V tomto měsící jsem se začala hodně vídat s Katy . S ní jsem zašla do fitka, stihly jsme otestovat pro mě novou proteinovku a po náročném tréninku slíbená ledová kávička.🍨
Tady koláž ze dvou focení. Na sobě mám šaty z CaA a červenou halenku z HaM. Všude kytičky🌼
Samozřejmě jsem stihla i nezapomenutelný západ slunce. Vpravo pak procházka po Brně, konkrétně výhled na Petrov. A zmrzlinkování k létu zkrátka patří.😍
A jaké zážitky máte vy v měsíci červenec?

You May Also Like

8 komentářů

  1. Ta poslední čtveřice fotek se mi líbí moc a jídlo mě nalákalo, takže bych si něco dala :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky, úplně obdivuji tvé vlásky :)! S přítelem jste rozkošní a už teď se těším na další shrnutí měsíce. Btw. já bych si do ruky luk nevzala, asi by to někdo schytal :D

    https://thewaybya.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a ještě jednou děkuji :o)) <3 každopádně jsem hrozně ráda, že už se těšíš na další měsíc, to já taky :D Jinak já taky počítala s tím, že ulovím nějaké zvíře :D

      Vymazat
  3. Fotky jsou moc povedené :). Červenec sis musela fakt užít! :) Já bohužel v červenci moc věcí nestihla, protože jsem chodila fakt nejvíc na brigády a teď v srpnu si to chci víc užít, ale pořád musím chodit do práce no:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti naprosto rozumím. Já teďka na brigádu chodila každý den kromě víkendů a jsem z toho vyřízená, nicméně teďka v srpnu budu mít konečně 2 týdny volno, ale pak zase brogáda, ale snažím se využít každé hodinky volna a pořádně si to užít! <3

      Vymazat
  4. Teď mám chuť na meloun :( :D Tenhle článek mi dodal skvělou letní náladu, i když jsem ho asi měla číst dřív než v devět večer, ups :D Miluju tvoje články, i když píšeš o normálních věcech vždycky mi dodáš pozitivní náladum takže děkuju,protože dneska jsem měla docela crappy day. Fotky jsou skvělé, ta s tou sestřičkou je tak cuuute! A na všech vypadáš hrozně skvěle! :3
    michelle-and-her-world.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem hrozně nadšená, že se ti články tolik líbí!! :o)) jinak děkuji moc <3

      Vymazat
  5. I přes brigádu jsi si červenec pořádně užila. Taky mám malou sestřičku jako ty, takže když nechodím do školy, tak ji vidím každý den. Střelbu z luku bych si jednou chtěla zkusit.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat