Můj nektarinkový cheesecake

by - května 16, 2017

Krásné úterý všem💗
Dlouho nebyl recept a jelikož teďka v neděli byl den matek a já nevěděla co mamce koupit navíc jsem jí chtěla dát něco přímo od srdce a né kupovaného, tak jsem se rozhodla vytvořit recept na tvarohový cheesecake. Koukala jsem na internet na různé recepty a protože v každém psali pokaždé jiné množství a jiné suroviny přitom se jednalo o stejný recept, tak jsem se na to vykašlala a nějak jsem zainspirovala a nakonec to i vyšlo 😇
Potřebujete:
Na korpus: 
  • 200g bebe sušenek (1 a 1/2 balíčku)
  • 70g teplého másla
  • šálek teplého mléka
Na krém:
  • 500g polotučného tvarohu
  • 250g smetanového jogurtu/mascarpone/jiného krémového sýra
  • 3x ztužovač v prášku
  • 6 PL cukru
  • citronová šťáva
Ostatní:
  • nektarinky
  • 2x mandarinky v konzervě
  • dortová forma
Postup :
  1. Bebe sušenky si rozdrtíme, rozprostřeme do dortové formy.
  2. Polijeme je máslem a zamícháme, následně přilijeme šálek mléka a vytvoříme těstovou konzistenci.
  3. Korpus dáme do trouby na 10 min na 170°C.
  4. Mezitím si vytvoříme krém z tvarohu, sýru, mascarpone, to je na vás můžete použít 3 tvarohy, přidáme cukr, ztužovače a citronovou šťávu.
  5. Až je korpus hotový, necháme jej vychladnou, poté pokropíme trochou šťávy z mandarinek a následně ho i mandarinkami poklademe.
  6. Nalijeme tvarohovou vrstvu a poté už jen zdobíme jakýmkoli ovoce, já volila nektarinky.
  7. Necháme přes noc ztuhnout v lednici.






 Také zbožňujete tvarohové dorty a nebo jste na pořádně čokoládové? 😍

You May Also Like

8 komentářů

  1. Vypadá to moc dobře. Hned jak budou nektarinky v akci, tak to musím vyzkoušet! <3

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle musím vyzkoušet. Vypadá to nehorázně chutně.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tvarohové dorty miluji, v kombinaci s ovocem jsou takové lehké, že se pak necítím jak přecpaná koule.
    Tenhle recept si ukládám, zdá se docela nenáročný na přípravu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano opravdu je velmi snadný sandály nejdéle trvalo, když jsem čekala než korpus vychladne :D navíc člověk může sníst půl dortu a je mu skvele :)

      Vymazat
  4. Páni Nikolko, ty jsi taková kuchařka :) jsi moc šikovná, máš odzkoušené i jiné ovocné varianty? Jaká ti chutná nejvíc? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) nedám dopustit na mandarinkovy, jahodový a borůvkový 💜💜

      Vymazat
  5. Oh to vyzera super, musim niekedy skusit :)

    OdpovědětVymazat
  6. :-O tak ten vypadá dokonale, hned bych si dala dva kousky :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat