Lahodný chia pudink

by - června 25, 2017

Krásné nedělní dopoledne💛
  Dneska jsem si na snídani moc pochutnala a rozhodla jsem se, že vám sem hodím recept na úžasný chia pudink, který musíte vyzkoušet! 😆
  Chia pudink se nechává odstát nejlépe přes noc v ledničce, aby semínka co nejvíce nasákla mléko a vytvořila gelovou konzistenci, proto si tuto snídani dělejte už  den předem, což je také výhodou, když ráno spěcháte do práce, tak jen vezmete pudink z lednice a nemusíte ztrácet čas dlouhým připravováním.
Potřebujete:
  • 200 ml mléka (kravské, mandlové, vanilkové, sójové)
  • 12 lžiček chia semínek
  • lžičku medu
  • lžičku strouhaného kokosu
Další:
  • konopné semínko
  • meruňková marmeláda/čokoláda
  • ovoce


Postup:
  1. Do skleničky nalijte 200 ml mléka, oslaďte medem, přidejte kokos a chia semínka.
  2. Promíchejte a dejte do lednice, během hodinky promíchjte.
  3. Druhý den ráno stačí dokrájet ovoce, já ho prokládala tzn. do jiné skleničky jsem dala část pudinku, na to pár plátku banánu, pak zase pudink, zase banán a až jsem se dostala na vrchol skleničky, posypala jsem konopným semínkem a dosladila marmeládou.
  4. Je na vás jestli zvolíte marmeládu, sirup či čokoládu, je to jen o tom, co vám nejvíce chutná.
Užijte si poslední víkendový den.
Papa.

You May Also Like

4 komentářů

  1. Ahoj Nik :) :D Tak už ti na blog zavítám i já a hodím ti sem nějaký ten komentář :) Snad nám to blogování půjde a konečně i vydrží pořádně. Je to super věc (a pořád se k ní asi i kvůli tomu vracíme co O.o :) :D).
    Nicméně, k článku :) :D
    Toto je fakt super recept. Skvěle jsi ho napsala. Já tento pudink chci zkusit už strašně dlouho. Tak třeba se do toho podle tvého receptu konečně už i pustím v blízké době :) :D I vypadá fakt mňam :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Katy, také pevně doufám, že už nám to blogování vydrží, tedy spíš ten jeden stálý blog :D
      Jsem moc ráda, že se ti článek líbí a rozhodně recept vyzkoušej, pudink chia jsem dělala podruhé v životě a musím říct, že už teď vím, že hi budu připravovat častěji <3

      Vymazat
  2. Poctivě hlásím, že jsem tvůj recept zkusila a jsem nadšená :) jediné, co mi trochu nevyšlo, byl ten poměr mlék...jaksi jsem neodhadla od oka 200ml :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten recept je vynikající, Nikolko díky za tip, já polila čokoládou a bylo to úžasné, vyzkoušej- horké maliny a čoko <3

    OdpovědětVymazat