Fotím červenec

by - července 14, 2017

Krásný pátek🌼
Konečně víkend. Pro některé možná o prázdninách nepodtstaná informace, ale pro nás makající brigádníky je to ráj na zemi😂 Jsem nadšená, protože mám za sebou odpracovaný další týden a pomalu, ale jistě se vracím zpět k tomu, co mě opravdu baví. 
  Při pohledu na sluneční paprsky za oknem, jsem musela zkrátka popadnou brzy ráno foťák a jít ulovit krásy přírody. Poletující motýlci kolem. Večer mě pohltil západ slunce. A vycházka po Brně mě přesvědčila o tom, že Brno je vlastně docela hezké město.







Jo a taky fotím ráda malý tvory😍
Která fotka se líbí nejvíce vám?
Jak trávíte zatím prázdniny vy?



You May Also Like

15 komentářů

  1. Naprosto krásné fotky, úplně z nich dýchá ta příjemná letní atmosféra. Miluju procházky po přírodě(alespoň jednou za čas) :)

    https://thewaybya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :-) Jde vidět, že si léto užíváš!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, úplně z toho dýchá ta pohodová atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nikolko, fotíš nádherně, za mě vyhrává foto lesa a sestřičky :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak to sú nádherné pozitívne fotografie! :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat
  6. Skvělé fotky a strašně kvalitní!
    Ten detail motýla je opravdu dobrý.

    Andey
    lifeis-beautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. 3, 4, 5 a 6 fotka se mi líbí nejvíce ♥ U těch dvou posledních, to je asi moje nejoblíbenější část dne, když zapadá sluníčko :) Jinak fotky moc povedené, líbí se mi jaký pro to máš cit, hlavně pro barevnost :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc krásné fotky! :) každá je fakt krásná!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný fotky, Niky, vypadá to tam super :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky,ale motýlci na bodláku nemají chybu...:)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky,ale motýlci na bodláku nemají chybu...:)

    OdpovědětVymazat
  12. Naprosto ti rozumím :D když nejsem na brigádě, ani nevím,co je za den ale teď se na víkend těším už od pondělí :D. ty fotky jsou naprosto skvělé :3 A to škvrně je tak moc roztomilý :3

    OdpovědětVymazat
  13. Holky, všem vám moc děkuji za krásné ohlasy k fotkám, upřímně tolik jsem jich ani nečekala :) <3 a teďka už se nemůžu dočkat, až pro vás nafotím srpen :)

    OdpovědětVymazat