Plány na prázdniny 2017

by - července 11, 2017

Krásné úterý všem😍
Už můžu oficiálně říct, že letošní školní rok je za námi... stres, únava, to všechno mě na 2 měsíce opustí a že bylo opravdu na čase! Co se týče školního prospěchu, tak jsem spokojená i nespokojená, ani nevím. Vyznamenání mi uteklo o jednu trojku debilní matika-všem co ji mají rádi se omlouvám, což není žádná hrůza. Hodně předmětů jsem vtáhla, takže nakonec jsem na sebe i pyšná.
  Kdo mě sleduje už delší dobu, tak určitě ví, že jsem šílený aktivista a nevydržím jeden den nic nedělat. Proto jako každý rok musí moje prázdniny přetékat nejrůznějším dobrodružstvím.
  Letošní "volno" vlastně nebude volno. Zavázala jsem se na poměrně špatnou i dobrou brigádu. To dobré je plat a to špatné, že aby byl dobrý musím mít odpracováno 150 hodin. Vzhledem k tomu, že jsem každé prázdniny měla brigádu v červenci a srpen byl jen lážo plážo, tak letos tomu bude jinak. Nisméně beru to jako školu, kde mě platí 😄
  Dnes je 11. července a proto si myslím, že je nejvyšší čas tento článek postnout a podělit se s vámi o mé plány na prázdniny. Mimochodem jsem zvědavá, kolik mi toho opravdu vyjde. Rozhodla jsem se na weheartit najít obrázky, které by specifikovaly moje plány na prázdniny 2017. Určitě mi písněte, co všechno chcete za 2 měsíce stihnout vy💗
Co se týče anglického překladu textu, tak rozhodně profík nejsem. V době školy, jsem neměla čas si zkrátka najít ani chvíli, abych se věnovala trénování angličtiny, tak jsem se rozhodla, že to zkusím dohnat o prázdninách. Z knihovny jsem si napůjčovala několik anglických knížek a hurá do toho. Musím říct, že se s tím docela peru no 😁
Joga je pro mě samozřejmostí už jen proto, že uvolňuje celé tělo, ale i mysl. Navíc lekce jogy přes léto mívám jen výjmečně a proto bych se ráda v létě soustředila na protahování těla než nějaká těžká karia😄
Bod s letní brigádou zatím splňuji. Nastoupila jsem hned 30. června a pevně doufám, že mi práce vydrží co nejdéle. Mívám 6 hodinové směny, což beru jako školu, vím, že se v létě v žádném případě nebudu nudit. Dopoledne brigáda, odpoledne celé volné.
Tohle je takové překvapení, které chystám během příštího roku, nicméně letošní léto bych na tom chtěla co nejvíce zapracovat. Sice jsem zjistila, že celé formátování budu muset předělat, ale určitě to zmáknu 😇
Moje největší přání letošního léta je stanování s přítelem nebo nějaký vícedenní výlet. Zatím jsme spolu pořádali jen celodenní výlety do jeskyní, na kolech, tak snad se zadaří i něco víc💙
Dříve jsem malovala. Vzhledem k tomu, že paní své lekce zdražila a to skoro o polovinu, přestala jsem hodiny navštěvovat. Doma mám ještě pár pláten, strojan a barvy, tak nechci, aby mi to tu jen tak leželo. Vrátím se k malování.
Nějaký piknik s přáteli zkrátka podniknout musím. To prostě k létu patří a už se na nějakou takovou grilovačku nesmírně těším.
Tohle přání jsem si už víceméně splnila. Jeden den místo školy jsme byli s přáteli v aqualandu, nicméně plánujeme tam s taŤkou a bráchou jet během letních práznin zase.
To co vím bude letošní prázniny návštěva Berlína a Itálie. Další plány prozatím nemám, ale chtěla bych prozkoumat tak nějak víc česko. Praděd, Beskydy či Jeseníky.
Nevím jestli bych to nazvala přímo"learn", nicméně od doby, co jsem se naučila Amelii na klavír mám totální motivaci od mé učitelky z klavíru učit se Labutí jezero, tak snad to zmáknu a po prázdninách ji ohromím.
To nejdůležitější, co k prázdninám patří je bát šťastný, nestresovat se, užívat si a co víc, já hrozně ráda dělám ostatní šťastnými.





You May Also Like

10 komentářů

  1. Ach tak matika, taky jsem jí nesnášela :D ale letos jsem díky mému příteli měla dokonce dvojku, heh :D Přeju ti, ať ti všechny tvé plány vyjdou. N a piknik musím zajít takýýý.

    OdpovědětVymazat
  2. tym, ze anglictinu v podstate aktivne vobec nemam prilezitost vyuzivat, zacala som celkom citelne pokulhavat a pravdupovediac ma to dost stve. rozumiet rozumiem a jasne, citanie kniziek ti poskytne nejaku tu slovnu zasobu, ale najhlavnejsie je aj tak rozpravat, ak chces naozaj vediet plynule po anglicky.
    do nejakeho aquaparku by som sla neskutocne rada, ale akosi nemam s kym :D
    tak nech sa ti splni toho co najviac :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já nemám s kým mluvit :( :D s kamarádkama co umí jakž takž se moc nevídám a v rodině s angličtinou moc nejsou kamarádi, možná tak s bráchou ale to by bylo jen "what" "yes" "no" :D jelikož je v 5. třídě, tak sjem přemýšlela třeba o filmech v angličtině :) tak do aquaparku jedem spolu kliďánko :D

      Vymazat
  3. Doufám, že plánuješ vlogy z cest :D už se na to teď moc těšíím :D :D ať si splníš co nejvíce bodů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasněě, vlogy mám na seznamu :) :D a taky se na ně moc těšíím <3 a děkuji :)

      Vymazat
  4. Miluju tvoje články, tolik pozitivity a inspirace :3. Já plánuju přečíst nějaké anglické knížky, naučit se základy španělštiny, kempovat s kamarádkama a psát, psát, psát. Zatím mám v plánu jenom povídku ale na knihu se mi v hlavě taky míhají nápady :). A taky doufám, že se začnu zdravě stravovat a nějak se pravidelně hýbat :)
    Doufám, že ti to všechno vyjde! :)
    michelle-and-her-world.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Máš super nápady a spoustu z nich máme společných.. třeba to hraní na klavír nebo tu knihu. Jednu jsem psala pár let zpátky, takový klasický holčičí román... :D Ani nevím, kde je jí teď konec..
    A co se týče angličtiny, psala jsem na to nedávno článek, třeba by tě to inspirovalo nějak :) http://linheart.cz/2017/05/unilife-english-issues-how-to-improve-your-english-easily/

    Hodně štěstí ve všem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to určitě moc díky za tip, na ten článek jdu hnedka mrknout :) jinak já holčičí romány zase nikdy nepsala spíš takový ty dobrodružný...sci-fi a tak :D

      Vymazat
  6. Teda, toho je poměrně hodně :D Tak hodně štěstí s plněním svých snů pro tyto prázdniny!
    Já moc plánů nemám, sice taky mám už od května brigádu, akorát teď chodím častěji, ale jinak asi krom trávení času s přítelem a více malování/kreslení, ani neplánuji. Na podzim totiž chystám novou výstavu a celkově novou kolekci a jelikož přijímačky na umělecké vejšky jsou už v zimě, musím se nachystat.
    Jógu jsem začala dělat asi měsíc zpátky, kdy jsem začala mít problémy se zády a pořád to čas od času zabolí. Je to skvělá věc, dělám ji několikrát týdně a uleví se mi jak fyzicky, tak psychicky.
    Jo a ještě jedna věc mě napadla - více sportovat a jíst víc ovoce a zeleniny! Úplně zbožňuju tu čerstvou chuť!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak až na tu knížku to máme stejný, já už ji vzdala, ale držím ti palce :D a stejně tak s prací :)

    OdpovědětVymazat