Banánové brownie

 Krásný pátek!

Dneska mám pro vás recept na vláčné banánové brownie. Jednou jsem zkoušela i z červené řepy, která tam vůbec nebyla cítit a bylo naprosto výborné stejně jako dnešní banánový pokus J Vyjímečně se nejedná o můj recept, ale viděla jsem ho u kamarádky a hned si ho žádala, abych vyzkoušela doslova hned, protože jsem měla dovolenou. Výhodou je, že většinu surovin máte doma a navíc se jedná o rychlíku.

Potřebujeme:

2 vejce

3 zralé banány (měla jsem menší)

150g másla

200g 75% čokolády

150g cukru krystal

100g hladké mouky

lžička prdopeč (kypřící prášek)

2 lžíce holandského kakaa

 

Postup: Smíchala jsem mouku s kypřícím práškem, kakaem a mezitím ve vodní lázni rozpustila máslo, cukr a 200 g hořké čokolády. Než se čokoláda rozpustila, vyšlehala jsem 2 vejce se 3 zralými banány. Vše jsem smíchala dohromady a umístila na pečící papír. Pekla jsem při 180° C cca 20 minut, záleží, jak hluboký pekáček použijete. Dobrou chuť!

Komentáře

  1. Na to brownie se už chystám pěkně dlouho. Tenhle recept vypadá dobře, tak třeba se už na to konečně odhodlám.

    OdpovědětVymazat
  2. Můj receptík, yaay! Jsou fakt luxusní, i když teda opravdu extra čokoládové, já ochutnala jen kousek a zbytek jsem darovala většímu milovníkovi čokolády než jsem já, ale měly velký úspěch. Tip pro všechny - pro další nášup čokolády (a na ozdobu) se dají nahoru přidat ještě chocolate chips.

    Jsem ráda, že jsi zpátky, Nikys! Super článek ♥

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Okomentovat